Sarbatori fericite!

 

Astazi in sufragerie
Dormitau pe-o farfurie,
Necajite si manjite,
Zece oua inrosite.

Un ou alb, abia ouat,
Cu mirare le-a-ntrebat:
– Ce va este, fratioare,
– Ce va doare?
Nu va ninge, nu va ploua,
Stati gatite-n haina noua,
Parca, Dumnezeu ma ierte,
N-ati fi oua…
– Suntem fierte!
Zise-un ou rotund si fraise
Langa pasca cu orez.
Si schimbindu-si brusc alura,
Toate-au inceput cu gura:
– Pan’la urma tot nu scap!
– Ne gateste de parada.
– Ne ciocneste cap in cap
Si ne zvarle coaja-n strada…
– Ce rusine!
– Ce dezastru!
– Preferam sa fiu omleta!
– Eu, de m-ar fi dat la closca,
As fi scos un pui albastru…
– Si eu unul violet…
– Eu, mai bine-ar fi sa tac:
Asa galben sunt, ca-mi vine
Sa-mi inchipui ca pe mine
M-a ouat un cozonac!…

                                  (“La Pasti” de George Toparceanu)

Paste fericit tuturor !

 

Explore posts in the same categories: inspiratie

Tags: , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

21 Comments on “Sarbatori fericite!”

  1. monyf Says:

    Paste Fericit alaturi de cei dragi !

    monica fesci

  2. bazel09 Says:

    Sărbători fericite ! Paşte fericit !

  3. dada Says:

    Paște fericit !

  4. Mih Says:

    Paste fericit, cu pace si senin in suflet!
    http://www.doxologia.ro/sites/default/files/imagecache/imagine-755×566/imagine/2010/04
    /icoana_invierii_pr_mihail_pictura_pe_cruce.jpg

  5. Danny Says:

    Din adancul lacrimilor suferinde izvorate dintr-un infinit de trairi crescande ce leaga trup si suflet in jurul eternului mormant, eu, Danny, mare cavaler al Pandorei, iti multumesc pentru prietenie si-ti urez cu adevarat PASTE FERICIT!

  6. Mihai_bvb Says:

    Hristos a Inviat!

  7. ceaikovski Says:

    Adevarat a inviat!

    Paste fericit va urez tie, Alexa si lui Luca, multa sanatate, intelepciune, moderatie si numai bucurii!

    Ceaik

  8. ceaikovski Says:

    Tuturor cititorilor blogului Alexei le urez PASTE FERICIT alaturi de cei dragi, nu uitati colebilul 🙂

  9. rodica Says:

    Alexa cam cu intarziere,multzumesc de urari,abia azi mi-am cumparat cu Stick USB si am reusit sa va citesc pe sarite, am mai intrat pe la neamuri pe blog dar f scurt si cu Sarbatorile Pascale stii tu alearga dupa una 😆 , dupa alta 😆 nu am avut timp,nu uita ca va admir,iubesc si mereu alaturi de voi,voi fi.
    va imbratisez pe toti si pe tine in mod special!
    xxx


Leave a Reply

