Chiliman si campania door to door

Acum vreun sfert de ceas, niste tinerei s-au infiintat la usa mea, cu o droaie de hartii, spunandu-mi ca Primaria sectorului 1 s-a gandit sa reabiliteze si casele, nu numai blocurile. Nu zau, am zis eu si i-am intrebat direct : este cumva lege in Parlament pentru reabilitarea caselor ? Dupa o pauza de gandire de 5 minute,unul mai rasarit mi-a raspuns: nu este. Atunci, ce vreti sa va semnez ? Pai daca semnati, o sa aveti au zis ei in cor. Macar Proiect de lege este ?-am intrebat eu. Nu este ! au zis ei, mirati ca ma duce capul, probabil, si nu cred in povestile chilimaniene nemuritoare, de campanie.
No, atunci,Β  spuneti-i lui Chiliman ca e un nesimtit, care isi sterge mesajele de pe site-ul Primariei, cand cetatenii reclama mizeria din sector, distrugerea Pietei Amzei si daramarea unor cladiri monument. Da ? Daca s-a trezit ca vrea semnaturi, acum ca e campanie si il arde grija de cetatean, mintindu-l si inselandu-l, cu o iluzie ca ii reabiliteaza casa, cand asta nu e posibil, fiindca nu e lege pentru asa ceva, nu e altceva decat un nemernic profitor, care mizeaza pe nestiinta acestuia.
Izgoniti de la usa, au urcat la mansarda siΒ  si-au incercat norocul la vecina de deasupra, care e maestra in prostie crasa. Nu numai ca i-a semnat lui Diaconescu, care printre altele are 3 apartamente la parter in casa in care locuiesc si care nu si-a platit apa de 10 ani si nici gunoiul, dar s-a mai si certat cu mine ca ma iau de dobitoc pentru asta, reprosandu-mi ca nu mai poate sa ia cei 20000 de euro promisi. Asa ca a semnat si pentru Chiliman adineauri, multumindu-le calduros papagalilor lui Chiliman.
Jos, pe usa de la intrare, troneaza un mare afis cu USL, lipit de pogonicii lui Chiliman, platiti sa abureasca lumea door to door.
Bravos natiune ! Daca tara asta moare de ceva, apoi moare de prostie.

Explore posts in the same categories: demontarea manipularii

Tags: , , , , , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

34 Comments on “Chiliman si campania door to door”

  1. rodica Says:

    draga alexa cat de mare dreptate ai,dar sa te fereasca dumnezeu sa pronuntzi pe un Blog termenul “prostie” ca este jale mare de tot in partida care se simte cu musca pe caciula,si …. asa romanasul nostru se lasa pacalit la nesfarsit doar cu ‘vorbe in vant de 22 de ani’
    te imbratisez si sa auzim numai de bine!

    • Alexa Says:

      Rodica, daca ne ferim de adevar, nu ajungem nicaieri. Sau ajungem, dar acolo de unde am plecat, in 1990, dar mai hidos decat atunci. Si eu te imbratisez.

  2. Nicole Tudor Says:

    Alexa draga, rupe-le afisul de pe usa! N-au voie sa lipeasca decat daca au acordul vostru, al tuturor.πŸ™‚

    • alexa Says:

      Asta a fost primul lucru pe care l-am facut. M-am uitat si pe strada si erau lipite peste tot. Zici ca suntem insemnati. Porcarie mare.

  3. Adrian Says:

    Draga Alexa,
    Fara s-o cunosc pe vecina ta de la mansarda
    Fara intentia de a-ti da sfaturi
    Da-mi voie sa-ti spun ca ai rostit un adevar cunoscut : “tara moare de prostie”.
    Dar impotriva prostiei se foloseste o singura arma : educatia (chiar si cand subiectii sunt maturitate).
    Sau macar informarea.

    Asta e problema noastra, a tuturor care vrem sa facem ceva… si putem, dar nelimitam la statutul de observatori sau ne e lehamite in a mai intreprinde ceva (avand la activ probabil si cateva esecuri in privinta implicarii)

    Contra-exemplul meu e simplu…
    In urbea noastra, onor primarul (in functie – culoarea politica e neimportanta, naravul se asorteaza cu orice culoare…) a inceput tot o campanie door-to-door / gate-to-gate si distribuie cu “darnicie” un fel de bonuri valorice pentru alimente, in cuantum de 100 RON / nevoias.
    Grupul tinta : pensionarii.
    De unde are date : ghici ciuperca…
    De unde are fonduri : vezi mai sus (ca doar nu din bugetul propriu…)
    Vecinul pensionar,m-a abordat : “D-le, eu le-am luat. Am facut bine? Oricum, e cam ciudat, mai ales ca trebuie sa cumpar numai de la magazinul X, unde au marfa cam dubioasa” (intre altele,, afacerea e clar bine ganditaπŸ™‚ )
    Raspunsul meu : “D-le, ti le cumpar eu, ia de aici 100 RON si iti mai dau 2 beri daca duci bonurile inapoi la primar si-i spui ca nu ai nevoie de ele, ca oricum, la tine nu mai tine schema cu sacosa si pelerina de ploaie.”

    Probabil ca daca mai fac un efort, mai pot “determina” 2-3 pensionari sa procedeze la fel.
    Probabil ca daca si prietenii mei ar face un efort similar, primarul ar ramane cu mai multe bonuri nedistribuite si amicul-proprietar al magazinului X va ramane cu marfa “dubioasa” pe stoc.

    Cam asa vad eu lucrurile in privinta implicarii…

    Daca meciul cu vecina e lamurit, picteaza repede un afis si pune-l langa cel afisat pe usa de la intrare…
    Nu peste, nu deasupra !

    E suficient sa fie alaturi !

    Nota : mesajul de mai sus este decat o opinie. Repet, nu imi permit sa iti dau sfaturi – incerc sa impartasesc din experienta mea. Si mai cred ca efortul colectiv al celor care vor, ne poate feri de efectele “prostiei nationale”.

    • Alexa Says:

      Am incercat, draga Adrian sa ii explic ca cei 20000 de euro promisi de Dan Diaconescu nu pot exista, practic. Si azi, ca nu exista Lege care sa reglementeze reabilitarea casei. Inutil. Raspunsul ei a fost ca sunt o baseasca nenorocita care n-o las sa renoveze casa si sa ia 20000 de euro. Despre afis, ce sa spun ? Eu nu fac propaganda nimanui, asa ca n-o sa pictez in viata mea afise. In schimb le rup pe toate care vor fi lipite pe usa. Cateodata nu se poate discuta, fiindca oamenii refuza efectiv sa te asculte. Daca le explici ceva, te fac cum au auzit ei la antenele lui Felix sau la OTV…basesc, portocaliu, dusman. Fara macar sa te asculte.

      • Sfarma -Piatra Says:

        ALEXA,toate afisele o sa le rupi ? Chiar TOATE ?

        • Alexa Says:

          Absolut toate. Nu suntem panou publicitar si mi se pare o porcarie chestia asta. Tot atat de tare ma enerveaza si umplerea cutiilor de scrisori cu diverse materiale publicitare nepolitice. E agasant.

    • Camelia Ioana Says:

      Adi, esti cumva targovistean?πŸ™‚

  4. skorpion Says:

    buna seara,
    si totusi chiliman a reabilitat si case, vile !!!
    chiar daca nu exista lege in acest sens.

    • alexa Says:

      Pe ce baza legala? Sau mai bine spus…pe ce considerente ?

      • skorpion Says:

        fara nici o baza legala !!!
        considerente?
        sfinta pila!
        x il cunoaste pe chiliman sau pe cineva apropiat si gata s-a rezolvat, vila este reabilitata!! si toti vecinii fericiti: termoizolarea a intregii vile, termopane peste tot!

        • alexa Says:

          Bravos natiune ! Sa inteleg ca daca semnam, filosoafa eram ?πŸ˜€ Chestiunea este ca nu sunt de cumparat. A gresit adresa.

  5. Mihai_bvb Says:

    Doamne, mare-i gradina ta!
    Hai sa acceptam si faptul ca pe stimabila ta vecina de deasupra nu o prea duce capul si nu are multa scoala daaar… de ce nu-si pune si ea o intrebare nevinovata:
    De ce nu vin astia niciodata sa ia semnaturi dupa alegeri, ci numai inainte de alegeri, daca tot crede ca sunt bine intentionati?

    • Alexa Says:

      Mihai, in cazul unor persoane de genul asta, nu functioneaza logica. Pur si simplu. Se vaieta ca de 5 ani ipochimenul de Chiliman a exterminat cea mai frumoasa open market din Bucuresti, pe care strainii o vizitau intotdeauna, dar cade prada tuturor minciunilor lui in acelasi timp. Cum Dumnezeu se intampla asta ? E un mister.

  6. Simona Says:

    Din nefericire pacaleala Chiliman a prins f. bine in sect.1.Sint multi care considera ca e un Primar bun sau chiar f. bun ,iar cei din blocurile reabilitate sint multumiti pina la Dumnezeu ca le-a facut “Chiliman pe gratis”. Daca indraznesti sa spui ca nu Chiliman le-a facut pe Gratis aoleuu esti “Mincat”. si multe altele.
    Referitor la prostie asta nu numai ca e veche dar spre rusinea nostra ea se amplifica din ce in ce mai mult.A existat poate o scuza in 90 dar acum iertare pot spune ca e revoltator.
    Si nu de f. multe ori mi-aduc aminte cu tristete.
    “Sint prosti doamne!!! DA MULTI!!!”

    • Alexa Says:

      Simona, cand prostia devine o forta, fac precum taranii lui Lapusneanu. Au stiut si stiu ce fac spalatoarele de minti ale lui Felix, SOV si Diaconescu. Prostimea poate fi manevrata cum vrei, pe cand oamenii care gandesc, nu.

  7. depemures Says:

    Sarut mana AlexaπŸ™‚ , felicitari pentru articol si pentru sloganul : “Daca tara asta moare de ceva, apoi moare de prostie.“ πŸ˜€πŸ˜€

    ,merge perfect cu http://www.youtube.com/watch?v=Zbp9z-8pX-Q

    Ma inclin pentru tot ce ai facut,si cu siguranta vei face pentru proiectul lui Radu M.

    • Alexa Says:

      Buna mureseanule ! Multumesc pentru aprecieri si pentru inspiratul clip. Daca nu erati voi in proiectul NasulTV, cu totii, nu se intampla nimic, asa ca eu va multumesc tuturor.

  8. crs.ape3 Says:

    Si prin ce zona stai draga Alexa , daca nu sunt prea discret ? Vad ca esti bine informat/a , stii chiar mai multe detalii de cat cei din partide…

    • Alexa Says:

      La fereastra …in biroul ci-stului de la SRI.πŸ˜€ Acum ca te-am lamurit, banuiesc ca esti un mare admirator al meu, de tipul celui care l-a impuscat pe John Lennon.

  9. ceaikovski Says:

    Sa stii ca si la noi in sectorul 4, asociatiile de locatari au fost tampizate cu aceasta chestie: reabilitare termica a blocurilor.
    Cand am intrebat din ce bani, mi s-a raspuns ca din banii primariei.
    Cand am intrebat cu ce firme, mi s-a raspuns ca are sotia lui Piedone relatii.
    Cand am intrebat daca se poate pune polistiren peste caramida aparenta (asa cum e blocul nostru finisat) mi s-a rapuns ca nu conteaza, se ocupa primarul de toate actele necesare, noi doar sa fim de acord. Eu am semnat impotriva.
    De asemenea, ni se impune renuntarea la repartitoarele de caldura.

    • Alexa Says:

      Eu n-am semnat de loc. M-am enervat si am scris ca stii ca asta fac cand ma enervez.πŸ˜€

      • ceaikovski Says:

        Ba eu am semnat ca sa vada vecinii mei spalati pe creier, ca exista si persoane care nu vor, sa aiba si ei curajul sa semneze la NU daca asa gandesc. Pana la mine nu era nici o semnaura la NU, ci doar vreo 10 la DA. SPIRITUUUUUUUULLLL GREGAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRR

        lamaaaaaaaaaaaaaiiiii

  10. gabio_sverige Says:

    Servus Alexa,
    Citesc cu placere articolele tale si doresc sa-ti multumesc pentru eforturile care le faci zi de zi.

  11. Produse Bio Says:

    Este ceva comun! Toti sunt satui de astfel de lucruri dar..cine si ce sa faca?


Leave a Reply

