Din beciurile USL…

Se pare ca USL angajeaza numai personaje isterice. Iata unul demn de ferma animalelor.

Sau o fi Crinoponta deghizata ? 😀 Sa nu mai spunem de lasitate si de folosirea proxi….

Sa le recomandam un doctor bun !

Fantomas commented on Noua scoala de gandire a dreptei

Abia acu’ ţi-am descoperit blogu’, Alexo, şi ţin musai să-ţi transmit părerea mea: eşti o băsistă proastă, cretină, imbecilă, tâmpită, tembelă, handicapată, retardată. Asta-i tot, te pup!

Approve  Trash | Mark as Spam

More information about Fantomas

IP: 109.100.38.255, 109.100.38.255
E-mail: fantomas@gmail.com
URL:
Whois: http://whois.arin.net/rest/ip/109.100.38.255

Explore posts in the same categories: ferma animalelor

Tags: , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

7 Comments on “Din beciurile USL…”

    • alexa Says:

      Asa o fi. Eu nu-s priceputa la inselatorii ca Fantomas, care e scolit in grota USL. E greu sa ai curajul raspunderii cand injuri pe bani, nu ?

  1. blue solar Says:

    Asta-i doar un idiot. Sunt destui in spatiul virtual. Dar si tu esti echidistanta : “USL angajeaza numai personaje isterice”. Stiu si eu destui isterici din tabara basista. Padure fara uscaturi nu este.

    • alexa Says:

      Am lucrat fix cu materialul clientului. Asa ca reciteste de la “eşti o băsistă ….”
      Deci ? Despre ce vrei sa vorbim, in afara de evidenta ? Cumva despre infierare proletara ? 😀

  2. blue solar Says:

    Nu sunt eu Fantomas daca asta vrei sa insinuezi. Nu folosesc un vocabular suburban . M-as injosi pe mine insumi iar eu ma cred cel putin de o inteligenta medie. Bineinteles ca pot gresi . Poate ca ma supraapreciez dar oricum nu as folosi un asemenea vocabular cu o doamna. Chiar daca parerile si convingerile politice sunt diferite nu as proceda niciodata de maniera asta. Cat despre proxi – daca tot veni vorba – mie mi se pare ca daca intru pe site-urile romanesti cu ip de Romania am viteza mai mare. Atata tot. Ma omoara viteza asta mica la net pe care o au astia din strainatate.

  3. Monica Says:

    Ciudata tara, ciudati conducatori!
    Usor, usor, vom ajunge la concluzia ca nu ne putem bucura nici de micile realizari, nici de familiile noastre.

    Cu stima,


Leave a Reply

