Am încredere în dumneavoastră, domnule Antonescu by Simona Tache

V-am votat pentru preşedinţie, în noiembrie 2010 2009, în turul I. Mi s-a părut, atunci, că sunteţi cea mai acceptabilă variantă, chit că vi l-aţi declarat ca model pe Tudor Chirilă, în timp ce-l aveaţi pe Neagu Djuvara-n spate, în grupul susţinătorilor.

A trecut un an şi ceva de atunci, şi voiam să vă mulţumesc că nu m-aţi dezamăgit. În primul rând, îmi place foarte mult atitudinea dumneavoastră arogantă, agresivă, veninoasă şi neconstructivă. Este ceea ce detest cel mai ta­re la cei de la putere, dar la dum­neavoastră apreciez e­norm.

Apoi, mi se mai pare extraordinar faptul că nu v-aţi dezis de Dan Voiculescu nici măcar după decizia ÎCCJ. În definitiv, ce mare căcat a făcut Voiculescu? Nimic, vorba dumneavoastră, hai să nu mai fim ipocriţi… A, atunci când a fost vorba de Mona Muscă, mi s-a părut normal s-o călcaţi pe cap, dar cu Voiculescu e altă treabă… Sunt două chestiuni diferite. Nu mi-e deloc clară diferenţa, dar am încredere în judecata dumneavoastră, doar v-am votat.
Un alt motiv pentru care îmi inspiraţi mare, mare încredere este prezenţa dumneavoastră în Parlament. Sunteţi pe locul I pe lista absenţilor, reuşiţi să lipsiţi de la Senat într-o proporţie de 98,5%, chiar mai mult decât Cătălin Voicu de la PSD. Să recunoaştem: e o performanţă să fii mai absent decât unul care-i la pârnaie. Cred că numai Superman, Spider-Man, Batman, Aquaman, Iron Man 1 şi 2 şi încă câţiva super-eroi, care nu-mi vin acum în minte, ar mai reuşi aşa ceva.

Apoi, sunt convinsă că, în timp ce lipsiţi de la treaba pentru care eu, ca cetăţean, vă plătesc, dumneavoastră lucraţi în interesul meu şi al acestei ţări. Vă gândiţi mult, noaptea, la viitorul meu şi al copiilor mei, ceea ce, probabil, vă împiedică să vă treziţi mai devreme de orele 13-14. Primele două-trei ore, după ce vă treziţi, sunteţi deprimat şi nu vă puteţi urni din casă. E firesc, după o noapte de frământări şi chin. Următoarele două-trei ore nu găsiţi cu ce să vă-mbrăcaţi. Din cauza stresului, vi se pare că nici una dintre hainele pe care le aveţi nu mai e mişto şi că nici părul nu vă mai stă ca altădată. Vă-nţeleg, mi se întâmplă şi mie, în perioadele aglomerate. Când, în sfârşit, reuşiţi să ieşiţi, e trafic prea mare, că tocmai se întoarce lumea acasă, de la serviciu. Vă enervaţi şi vă întoarceţi şi dumneavoastră, propunându-vă ca, în noaptea aia, să găsiţi soluţii şi pentru problema traficului.

De-abia pe seară, târziu, ajungeţi pe la televiziuni, unde reuşiţi din nou să daţi vina pe Putere pentru tot ce se întâmplă rău în ţara asta, cu o prospeţime de invidiat. Eu, după o zi de muncă, n-aş mai putea să am energia, arţagul, tupeul şi aroganţa pe care dumneavoastră reuşiţi de fiecare dată să le aveţi. Poate de asta nici nu sunt eu în locul dumneavoastră, că n-aş putea să fac faţă la atâta stres. Şi nu sunt nici atât de altruistă încât să îmi sacrific viaţa şi serile pentru ţară…

În fine, aţi înţeles ideea: v-am votat, domnule Antonescu, în turul I, şi vă mulţumesc că nu m-aţi dezamăgit. Datorită dumneavoastră, simt că mai există speranţă pentru România. Acum e nasol dar, când veţi veni dumneavoastră la putere, va fi bine: ne veţi conduce cu seriozitate, consecvenţă şi bună-credinţă, aşa cum faceţi acum în Opoziţie. Înţeleg, în sfârşit, şi de ce vi l-aţi ales ca model pe Tudor Chirilă. A făcut, pentru români, în ultimul an jumate, chiar mai mult decât aţi făcut dumneavoastră, care oricum aţi făcut enorm. A fost aproape la fel de prezent în Parlament şi, pe lângă asta, a mai înregistrat şi câteva cântece. Bine, el e şi mai odihnit, că, probabil, noaptea, după ce trimite poezii prin SMS puştoaicelor, doarme.

Cam asta e, mai multe cuvinte să vă mulţumesc nu am.

P.S. Aveţi idee, Chirilă are vreun gând să candideze vreodată?

Simona TACHE

Sursa: Catavencu

Explore posts in the same categories: usa negasita

Tags: , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

2 Comments on “Am încredere în dumneavoastră, domnule Antonescu by Simona Tache”

  1. Iulian Says:

    SUNT SIGUR CA NU ESTI SINGURA ‘MULTUMITA’ DE ACTIVATEA ACESTEI FLORI.

  2. Emil Says:

    POate invata ceva despre oameni! Sa ii citeasca INANINTE si sa fie realista! Ca asa nu ajunge sa fie incantata de Crinutz si nici dezamagita de Basescu si BOC.
    Pardon, ea nu ia votat pe astia! A votat personalitatea recomandata (oare garantata?) de Crin.
    Parerea mea
    Emil


Leave a Reply

