Am aflat ca-s monitorizata de Mediafax !

Am dat intamplator peste un articol din Codex Politicus si uite asa am aflat ca blogul acesta este monitorizat de catre Mediafax ! Vedeti pozitia 42 ….

Mediafax monitorizeaza bloguri, site-uri si tweet-uri, in cazul in care nu stiati. M-am bagat in seama cu cetatenii si am cerut un preview al serviciului, oferind, la schimb, baza mea de bloguri politice. Ei contorizeaza peste 20.000 de bloguri, din cate am inteles. In functie de cuvintele cheie pe care le ceri, iti vine, in fiecare zi, pe mail, o lista de articole. Acum, serviciul poate fi rafinat un pic, avand in vedere faptul ca este automatizat. Practic, “se inspira” din orice site cu flux RSS, ceea ce inseamna ca, la categoria bloguri, de exemplu, mai iti afiseaza si agregatoare de stiri de tipul eclub, fullonline s.a.m.d. La aproximativ 130-150 de articole zilnice listate pe fiecare mail, insa, nu e o problema, adica ai ce citi. Tine doar de ce te intereseaza. In ceea ce ma priveste, cerand o monitorizare pe partide, imi fac cam aceeasi imagine din ce primesc de la ei cu ce citesc eu pe Google Reader. In acelasi timp, nu vad pe nimeni sa fie la fel de nebun ca mine si sa se apuce sa caute manual bloguri de politicieni, timp de trei ani de zile. Asa ca un astfel de serviciu e chiar util pentru cei care-si doresc o scurta fotografie a blogosferei romanesti, pe cam orice tema. Cam atat.

Explore posts in the same categories: zona crepusculara

Tags: , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

2 Comments on “Am aflat ca-s monitorizata de Mediafax !”

  1. elena Says:

    Ma si miram daca tu nu esti monitorizata. Era un soc. Sigur si NASA,FBI sau NSA te monitorizeaza non-stop.Base nu te monitorizeaza ? Dar martienii ?


Leave a Reply

