M-am saturat de romanii de mucava….

M-am saturat de romanii cumparati cu un kil de ulei si un kil de zahar,  care voteaza dupa cine da mai mult !

M-am saturat de romanii care i-au uitat pe cei care in Parlament, in timpul condamnarii comunismului au ranjit si aplaudat circul PRM-ului lui Vadim !

M-am saturat de romanii care fac pipi pe mormintele mortilor din decembrie ’89, uitand ca acestia au iesit  in strada IMPOTRIVA COMUNISMULUI si pentru libertate de expresie.

M-am saturat de romanii mincinosi, delatori, needucati, nesimtiti si lenesi, care intind mana la “sa se dea” !

M-am saturat de credulitatea si de lenea lor de a se informa !

M-am saturat de isterie, de razboaie false si teme date de media prostituata.

M-am saturat de securisti, kgb-isti, falsi profeti si politicieni verosi.

M-am saturat de semidocti  si farisei.

M-am saturat de sindicalistii afaceristi si de mogulii de carton.

M-am saturat de minciuna, ipocrizie si  manipulare.

M-am saturat de romanii care nu isi pretuiesc tara si conationalii.

M-am saturat de limbaj de maidan, manele si comportament tiganesc.

M-am saturat de discursuri fara fond, de incompetenta si mentalitate comunista.

M-am saturat de ura, invidie si populism.

M-am saturat de fete incruntate si de antidialog.

M-am saturat de detinatorii de adevar absolut.

M-am saturat de iresponsabilitate si victimizare.

Si de cei care se lasa manipulati.

M-am saturat !

Explore posts in the same categories: sindromul melcilor

Tags: , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

12 Comments on “M-am saturat de romanii de mucava….”

  1. ela Says:

    Minunat!

  2. Gabi Parascovici Says:

    Absolut de acord.


  3. E drept ca sunt foarte multi care se incadreaza in categoriile de mai sus sau fac actiunile mentionate in articol dar e de asemenea adevarat ca desi nu sunt atat de vizibili sunt si destui romani care au verticalitate. Din pacate ei inca nu au un grup care sa ii reprezinte iar de unii singuri fie sunt marginalizati de sistem pana obosesc, fie prefera sa nu se implice sau chiar sa plece din tara. Cine va reusi sa mobilizeze aceasta masa de oameni vor fi cei care sa speram ca vor scoate Romania din derapajul acesta ce dureaza de vreo 70 de ani.

  4. Sfarma -Piatra Says:

    Hai nu te mai necaji asa! Daca stateai in Elvetia te plictiseai groaznic!Aici se intimpla ceva de la o ora la alta!Uite,azi o sa fie o zi plina!Nici nu vei sti cind vine noaptea,si maine o luam de la capat!Si tot asa!!!Mai ceva ca Sisif!

  5. Angela Says:

    subscriu si rezonez intocmai!


  6. […] comentati: Alexa Ionescu, Codex Politicus, Flavius Obeada, Leon Petkoff, Garcia Muerte, Neinfectat de Comunism, Melicovici […]

  7. alin Says:

    Eu m-am saturat de Basescu. M-am saturat de Udrea , de Videanu si de Ialomitianu. M-am saturat de faptul ca PDL pune mana pe tot si pe toate in tara asta. M-am saturat sa ii vad la TVR pe Mircea Marian si pe Pora care au transformat TVR intr-un B 1 mai mare si cu acoperire nationala. M-am saturat de Crin Antonescu si de PNL-ul de carton pe care il conduce. M-am saturat de acest imberb Ponta care nu are nimic in cap.M-am saturat de certuri politice si de faptul ca nimeni de pe scena politica nu are in fata agenda cetateanului ci doar interese personale sau de grup. M-am saturat sa nu avem alternative la si doar sa rotim la guvernare niste hoti si niste banditi. M-am saturat…

    • lucaman Says:

      pai poti sa te dregi cu mogulii,cu batranul asasin kgbist ilici,cu ciutacu,cu badea ,cu ciuvica,cu marii deontologi rosca stanescu , chiriac,nistorescu, ct popescu , gadea,cu toate aceste privighetoare ale democratiei care au transformat mogulizoarele in sienenuri si bibisiuri….curat profesionosti…hi!hi!hi!

  8. Satirikon Says:

    @Alin – daca tu vrei sa locuiesti intr-o republica bananiera in care evenimente precum cel de ieri organizat de PSD sunt la ordinea zilei, atunci te invit frumusel sa-ti faci bocceluta si sa ceri azil in Uganda sau Botswana 😉
    PS: Blaga nu e mai rau decat Vanghelie
    Udrea nu e mai rea decat Voicu ala umflat
    Basescu nu e mai rau decat Iliescu
    Am zis!

  9. Satirikon Says:

    @Alin – si eu te-as trimite in orasul ala din Croatia sa faci shopping folosind bancnote din Botswana 😉


Leave a Reply

