Dictatura presei…..

Ca sa nu mai aiba cineva impresia ca presa este independenta…
Dupa ce vezi filmul asta, stai sa te intrebi : cine este in spatele cui ? Politicienii in spatele presei sau presa in spatele politicienilor ?
Acuma, pe bune…Orwell, chiar se rasuceste in mormant !
Vedeti cum suntem manipulati cu mass media !

Filmul este tradus !

Explore posts in the same categories: demontarea manipularii

Tags: , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

2 Comments on “Dictatura presei…..”

  1. alin Says:

    A fost fain ca a fost tradus . Asa am putut si eu sa inteleg cate ceva . Am revazut zilele astea documentarul acela cu banii si am observat ca scenariul e perfect dupa acel film-documentar. E deosebit de adevarat. Mult prea adevarat. Asasinii economici si alte alea ? Pai era chiar nasol….

    • alexa Says:

      M-am gandit ca mi-ai atras atentia, cand am pus articolul in franceza ! 🙂
      Din pacate, ceea ce se intampla cu presa acum era de asteptat. De doi ani tot vorbim de manipulare si despre spalarea creierului cetateanului, care traieste in televizor. Si mai ales…care nu are puterea sa renunte.


Leave a Reply

