Serile de literatura si muzica – Adrian Suciu

In sfarsit, o initiativa apolitica..

Poem usor

Mereu am visat să iubesc o femeie
care sîngerează pe stradă. O literată
cinefilă şi melomană, cu inima pulsînd pe ritmuri
de Mozart, cu sincope din Dante.

O femeie lovită de grindină pe străzile fără durere,
bătută de prunci cu mînuţele lor caraghioase,
renumită pentru tăcerile ei din care stoarce
frică şi somn.

Aşa am ajuns, de cîteva toamne, să te iubesc pe tine,
care sîngerezi cu sîngele meu.

Poem de amor

atît te iubesc încît

copiii tuturor femeilor singure din lume au tată

iar noi sîntem un orfan plîngînd atîrnat de gîtul

unui bărbat care plînge

atît de iubesc încît

nici o armată nu mai ia prizonieri

învinşii mor toţi în dragostea noastră

iar noi sîntem un soldat aproape ucis

aninat de gîtul unui soldat mai mult viu

atît de iubesc încît ţi s-au asprit mîinile

atît de iubesc încît meriţi tot ce mi se întîmplă

Explore posts in the same categories: inspiratie

Tags: , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

4 Comments on “Serile de literatura si muzica – Adrian Suciu”

  1. A.P. Says:

    Mi-a placut mult. E viu si puternic.

    • alexa Says:

      Voi fi acolo cu siguranta. Pentru Adrian, care imi este prieten,dar si pentru Mircea Tiberian.Pe blogul lui gasesti mai multe date.

  2. lucaman Says:

    HRISTOS A INVIAT!…UNDE ATI DISPARUT DOAMNAALEXA?


Leave a Reply

