E timpul sa le demonstram ca ne-am maturizat…

Da, campania s-a terminat, insa abia acum vine momentul nostru!

Maine trebuie sa aratam ca toata agresivitatea si toate mizeriile prin care au incercat sa ne intimideze in lunile care au trecut s-au intors impotriva lor si ca, de fapt, ne-au facut mai responsabili.

Maine trebuie sa dam semnalul ca noi, cetatenii romani, am inteles ca daca nu te implici in viata societatii nu existi. Ca stim acum sa ne aparam mai bine interesele si ca de rezultatul alegerilor vor depinde toate deciziile care ne vor afecta personal in urmatorii 5 ani. Ca ne-am saturat de lideri slabi care stiu sa-i reprezinte numai pe aceia care ii sustin din umbra in pozitiile pe care le ocupa. Ca si pentru noi a devenit evident ca, fara asumarea acestui drept constitutional, am pierde una dintre cele mai importante instrumente de exprimare in democratie.

Si tot maine trebuie sa dovedim ca ne iubim tara. Ca patriotismul nu inseamna pentru noi o vorba goala si o poza cu politicieni care sunt in stare sa ne calce in picioare pana si simbolurile libertatii noastre, ci reprezinta un act de alegere constienta. Ca, indiferent cat de mult ne-au insultat, nu suntem nici “derbedei”, nici “dementi”, nici “prostituate”, “alcoolici” sau “drogati”, nici “nemernici ai dracului”, nici “lachei”, nici “oligofreni” “necivilizati” traind intr-o “tara de doi lei”, din contra, suntem o forta care poate sanctiona asemenea excese si decizia ne apartine.

De asemenea, maine trebuie sa aratam, in sfarsit, ca nu mai putem fi cumparati cu cateva promisiuni fara acoperire si ca am invatat sa demontam manipularea. Ca vrem un pact cu politicienii valabil pe 5 ani, timp in care ei sa ne reprezinte permanent interesele, si ca refuzam sa mai fim bagati in seama numai in preajma alegerilor. Ca nu mai vrem sa le mai acordam credit unor indivizi care ne considera aceeasi masa de manevra de acum 20 de ani si au impresia ca ne pot umili la nesfarsit prin politici netransparente, ca vrem sa stim exact unde se duc fondurile bugetare si resursele acestei tari.

Maine trebuie sa demonstram ca noi, romanii, ne-am maturizat chiar daca mare parte a politicienilor nostri nu pricep asta.

Si ca ne pasa…

Explore posts in the same categories: demontarea manipularii, politic-oase

23 Comments on “E timpul sa le demonstram ca ne-am maturizat…”

  1. Liviu Iordache Says:

    Iata o bomba de ultima ora, simbata seara, la o emisiune ordinara a Antenei 3. Am mai postat asta si pe alte bloguri

  2. Liviu Iordache Says:

    La ora 20,54, pe Antena 3, la emisiunea Alexandrei Stoicescu, presedintele ANI, Catalin Macovei, a spus exact, raspunzind la o intrebare legata de presiuni: Cit timp am fost procuror pna si apoi dna nu am avut nicio presiune de la vreu om politic sau de la un sef ierarhic superior! In schimb, de cind sunt presedinte la ANI un consilier al unui presedinte al unei camere a Parlamentului mi-a spus ca voi fi pastrat in functie daca nu dau curs dosarelor privind averile presedintelui camerei respective si cumnatului acestuia, presedinte al consiliului de administratie al unei banci de stat. Floriana Jucan, invitata permanent la emisiunea asta, a intrebat despre ce presedinte este vorba (“Nu il spun, dar am dovezi”), marele Alistar a sarit si el, dar pentru ca mai era un minut de emisiune bomba a fost lansata fara putinta de intoarcere! Ar trebui sa se stie peste tot, eu nu am prins decit acest final din emisiune, dar parea destul de ciudat organizata tocmai astazi, vorbindu-se de justitie si imixtiuni in justitie. Oricum, Macovei e foarte tare!!!

  3. waszlaw Says:

    aaa, si a te maturiza inseamna a-l vota pe comunist?

  4. waszlaw Says:

    unu singur a fost nomenclaturist, ghici care?

  5. DiLeo Says:

    “Cine a omorat va mai omori iar
    Cine a mai furat va fura din nou”
    Jos mafia.
    Votati sfarsitul ciumei rosii.

    • amanda13 Says:

      Corect! De aici si proverbul cu lupul si naravul! De data asta insa sper ca romanii sa nu se mai lase prostiti!

  6. Riddick Says:

    Băsescu pentru România!

    Avem treabă!

  7. mihaibeltechi Says:

    Basescu-52,4 %

    • amanda13 Says:

      Nu e cazul sa ne culcam pe-o ureche scorul e prea strans! Fiecare vot conteaza!

      • alexa Says:

        Absolut ! A vota este dreptul, privilegiul si sansa de a-mi face vocea auzita ! Pot sa fac o gramada de alte lucruri maine, insa in urmatorii 5 ani voi avea ce hotarasc altii pentru mine, cei care se duc sa puna stampila.
        Am vazut in campania asta, acuzatii, insulte si lupte pentru demolare, intr-un cuvant..anarhie ! Am vazut lupii in actiune. Si am vazut mintile luminate ale tarii stand pe margine si chibitzand, ca si cum ar paria pe noi cetatenii…si stau sa ma intreb..de ce voteaza membrii partidelor intotdeauna, iar o mare parte dintre romani, nu ? Ei sunt singurii care stiu sa voteze ?
        Avem doi candidati si eu nu spun cu cine sa voteze fiecare, ci doar sa o faca !
        Daca nu pentru el, macar pentru Romania !

  8. Satirikon Says:

    CITITI SI DATI URGENT MAI DEPARTE, CHIAR DACA E PRIN MASS MESSENGER
    Lasati comentarii pozitive ca sa se vada ca suntem uniti!
    http://satirikon.wordpress.com/2009/12/05/ultima-frontiera/

  9. amanda13 Says:

    @ alexa, scuze draga mea, dar dupa ce am postat blogul am iesit in oras si am raspuns la comentarii numai de pe telefon.

    corecta observatia ta in legatura cu importanta votului.


Leave a Reply

