Orban dat in judecata !
“Eu aş rezuma aşa: cine votează cu Băsescu, alcoolici, ţiganii (…) prostituatele, probabil, deşi mă îndoiesc că prostituatele vor vota cu Băsescu, având în vedere cum arată (şeful statului, n.r.)”, a declarat Orban.
Unul dintre prietenii mei l-a dat in judecata pe Ludovic Orban, pentru ca a fost facut tigan, alcoolic , iar mama si sora lui, care il voteaza pe Basescu nu sunt prostituate !
S-a adresat cabinetului lui Valeriu Stoica, de la care a primit acceptul de reprezentare juridica. A cerut daune in valoare de 1000000 de euro !
Ma alatur acestui demers si voi deschide actiune impotriva lui Orban, care s-a exprimat public despre mine in acesti termeni, ca si votant al lui Basescu !
Explore posts in the same categories: politic-oaseTags: alegeri prezidentiale, crin antonescu, jigniri, ludovic orban, PNL, proces orban
You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.
November 9, 2009 at 2:04 am
eu l-as da in judecata alaturi de el si pe Antonescu care a declarat ca raspuns la ce a spus Orban:
“In replica, liderul PNL, Crin Antonescu a tinut sa se distanteze de declaratiile colegului de partid. “Daca Ludovic Orban a facut o asemenea declaratie, ma distantez de ea, nu o impartasesc. Cred ca e o greseala[…] Sunt oameni pe care-i respect, al caror drept de vot il respect si care, in cazul prostituatelor si drogatilor, sunt niste victime, niste oameni in suferinta care trebuie ajutati”.
Antonescu a afirmat ca fata de aceste categorii sociale, raportarea trebuie sa fie una “crestina si civilizata democratic”, si nu una “ostila sau dispretuitoare”.
Mai mult, Crin Antonescu a tintut sa catalogheze declaratia lui Orban ca fiind “o greseala”. “Ludovic Orban este un om care din 1990, de cand il cunosc, a actionat in spiritul valorilor liberale, care inseamna tocmai toleranta, drept la diversitate si respectarea principiilor pe care tocmai le-am enuntat.” (preluat din articol hotnews.
Care-i problema cu declaratia lui Crin? Faptul ca NU a negat ca votantii lui Basescu ar fi asa cum i-a categorisit Orban, ci ei SUNT prostituate, alcoolici si tigani fata de care trebuie sa ne aratam toleranti fiindca sunt oameni in suferinta!
November 9, 2009 at 5:58 am
Nu stiam ! Multumesc Amanda. Adevarul este ca nesimtirea liberalilor nu mai are margini, ca si limbajul. Au inventat o noua limba…liberaleza..care abunda de jigniri fata de cei care nu au aceeasi opinie ca ei. Un fel de “cine nu e cu noi, e impotriva noastra” ! Nu ma mira ca au apucaturi comuniste, din moment ce Patriciu,Gurul liberalilor si tatal hotilor l-a considerat pe Geoana…LIBERAL !
Pfuiiiiii……
November 9, 2009 at 6:03 am
da, de asta am simtit nevoia sa postez si eu ceva, ii conjur pe intelectualii lui Antonescu sa iasa public si sa isi exprime adeziunea si la porcariile care se intampla!
November 9, 2009 at 6:10 am
Am comentat ! Si voi comenta si dupa amiaza cand revin de la job ! Este incalificabil ce se intampla…
November 9, 2009 at 6:17 am
multumesc. iti urez o zi mai buna si ma duc si eu la culcare 🙂
November 9, 2009 at 6:22 am
Noapte buna Amanda ! 🙂
November 9, 2009 at 8:57 am
Cand Basescu a jignit atatea persoane,fie ei ziaristi,reporteri,tigani, nu s-a facut atata caz si tot el a iesit curat ca lacrima din aceste scandaluri.Cand domnul Orban si-a exprimat opinia legat de electoratul lui Basescu,gata,s-a inflamat totul in presa.Eu zic sa nu uitam cine este parintele jignirilor..
November 9, 2009 at 4:07 pm
Mihaela, tată. Mă încumet să-ţi amintesc cum au vuit ziarele şi televiziunile, luni la rând pe tema ţigăncii împuţite. Nici chiar în ziua de azi, nu a fost abandonată. Iar în ce priveşte afirmaţia pe care ai făcut-o, referitor la faptul că presa s-a inflamat pe chestiunea “organ”, greşeşti. Cca 90 % din media nici măcar nu au amintit-o.
November 9, 2009 at 4:40 pm
“Parintele jignirilor” a fost sanctionat pentru o conversatie privata chiar si de Consiliul Pentru Combaterea Discriminarii. Si media a reluat luni de zile placa acelor afirmatii. Insa in cazul lui Orban nu se sesizeaza nimeni si stirea a trecut deja, la numai 24 de ore, in plan secund. Iti aduc aminte ca spiritul liberal adevarat se refera la toleranta si imbratiseaza chiar si marginalii, respectiv categoriile enumerate de Orban. In acest mod, atat el cat si Crin Antonescu care nu s-a distantat de insulta in sine, ci doar de discriminarea respectivelor categorii, se indeparteaza profund chiar de valorile pe care teoretic le-ar intruchipa! Si isi arata adevarata fata de indivizi pentru care chiar si limbajul sau comportamentul grobian este acceptabil atata vreme cat prin el pot atinge un anumit scop! Si inca ceva, aceasta insulta imi aduce aminte de termenul “golan” folosit la adresa opozantilor sai candva de un anumit politician pe care Crin Antonescu a recunoscut ca-l admira fiindca nu a pus armata sa traga in manifestantii din Piata Universitatii! Cum puteti scuza voi sustinatorii liberali aceste declaratii?
November 9, 2009 at 5:17 pm
Draga mea, uiti un aspect esential sau il ignori voit…era o declaratie intr-un spatiu privat, intim si conform celor de-a patra categorie de drepturi cetatenesti, in spatiul intim poti folosi orice limbaj voiesti, firesc sau nefiresc. E ca si cum ai compara mere cu pere, insa este remarcabil modul tau de gandire. Spre deosebire de liberalezul Orban, Presedintelui i s-a atacat intimitatea, insa orbirea e mare… Orban a vorbit in public asa ca nu suporta comparatie, fiindca a incalcat normele de convietuire sociala…daca ai auzit de asa ceva, daca nu, nu…
November 10, 2009 at 5:44 pm
“pasarica proasta” Basescu a catalogat-o pe tiganca aia imputita intr-o discutie cu nevasta-sa nu in presa, nu la televiziune, s.a.m.d. Pricepi, sau faci pe proasta?. Daca da, ai grija sa nu ramai asa, nu de alta dar mi-ar parea bine. Nu mai pune curu pentru toate scursurile comuniste ca vreme lor s-a dus de cand s-a nascut Google.
November 9, 2009 at 9:06 am
fiecare are dreptul sa isi spuna parerea..iar daca Orban considera acest lucru ..poate stie el cveva…???
November 9, 2009 at 9:34 am
as dori si eu adresa cabinetului domnului Stoica.Este inadmisibil ca o asemenea afirmatie sa treaca nepedepsita intr-o tara europeana cu valori democratice.
November 9, 2009 at 1:39 pm
Si cand te gandesti ca toti voiau o campanie electorala model , fara injurii si atacuri la persoana. Atunci am pus pariu ca se va ajunge rapid la insulte si mizerii specific romanesti. Nu am gresit. Cred ca e cea mai murdara campanie de pana acum mai ales ca si miza este mare. Mi-e greata de asemenea oameni.
November 9, 2009 at 3:32 pm
Ma bucur sa va “cunosc”, sa vad ca mai exista in Ro si fete destepte si binecrescute, care nu se lasa calcate in picioare de mirlani gen Orban si Antonescu, dar isi pastreza echilibrul exprimarii. Bravo voua!
November 9, 2009 at 4:42 pm
multumim si te mai asteptam pe la noi 🙂
November 9, 2009 at 4:58 pm
Alexa, sunt tiganca, alcoolica si prostituata !Si mai sunt evreica, indianca, drogata, unguroaica si inca o gramada deodata, cu care ma mandresc ca ies in evidenta atunci cand il votez pe Basescu ! Europenii papionati si-au dat masura educatiei, a intentiilor si a respectului nu numai fata de opinia celorlalti, ci si a respectului fata de cetateni. PNL-ul a pierdut deja alegerile. Voit ! Ca sa il ridice pe Geoana ! Nu este nimic de mirare, fiindca este candidatul lor ideal…
Din pacate…mai pierdem un partid ca alternativa.
November 9, 2009 at 5:00 pm
Asta este diferenta dintre Antonescu si actuala clasa politica .Amintiti-va de expresiile Tiganca imputita mai vreau o data etc .Si eu ar fi trebuit sa cer daune morale nu ? Dar prefer sa ma prefac ca nu am auzit.Suntem cu totii satui de salbaticiile presedintelui si crizele sale.
De aceea vreau sa iasa Crin Antonescu presedinte
Si va fi viitorul presedinte!
November 9, 2009 at 7:51 pm
E bine sa te prefaci ca totul e minunat ! Iti da o stare de euforie ca cea data de escaladarea Everestului….betia inaltimii ! Din pacate, Tuberoz s-a oprit la baza 1 sub nivelul partidului ! 😀
Apropo, in intimitate e una sa te exprimi, public alta….
Tuberoz nu va iesi niciodata Presedinte, liberalul Geona insa…poate..ajutat de Patriciu, caruia Tuberoz i-a multumit si care ii face campanie gratis..:P..prin firma Odyseey ! 😀
Merci de comment, dar nu suntem idioti…doar parem !
November 9, 2009 at 7:52 pm
da, diferenta este intre o discutie privata si un discurs public. cu alte cuvinte, liberalii nu au nici macar minima decenta de a insulta in particular!
cu alte cuvinte va felicit liberalilor… ati reusit sa ridicati mizeria si lipsa de bun simt la rang de politica!
singura mea speranta este sa va vad dupa alegeri acolo unde va este locul… la groapa de gunoi a istoriei!
November 10, 2009 at 9:34 am
Vezi ca faci aceeasi greseala ca si Orban. Adica ii bagi pe toti liberalii in aceeasi oala. Sau crezi ca toti liberalii sunt ca si Orban et co. ?
November 9, 2009 at 5:42 pm
Am auzit si eu amanda, porcariile spuse de ambii CRETINOIZI.
Daca noi avem o scuza si suntem victimele drogurilor, alcoolului si sexului in exces, daca suntem niste oameni in suferinta, ei ce scuza au ca, fara sa fie alcoolici, drogati sau tembelizati de sexul excesiv SUNT IMBECILI?
Prostituata e sor-sa si alcoolic e tasu, iar drogata e masa, ca de-aia a iesit asa ROBO-ORBAN.
November 9, 2009 at 7:31 pm
Ceaik eu nu mai am puterea sa scriu apelative la adresa lui Antonescu, Orban&co fiindca simt ca as intra intr-un teritoriu al jignirilor in care nu-mi sta in fire sa ma regasesc! Insa vreau sa vad cum inghit si cei care ii sustin asemenea devieri de limbaj si atitudine! Vreau sa-mi povesteasca liberalii get-beget acum ce argumente mai au impotriva presedintelui dupa ce s-a depasit si ultima bariera a bunului simt? Ii povesteam ieri sotului meu despre cat de insultata m-am simtit si el a ramas masca… vorba lui aici un asemenea personaj ar fi exclus in secunda 2 din orice partid! Eu asta vreau… ca aceste personaje sa dispara de pe scena politica romaneasca! Si cand o vor face, voi spune in sfarsit ca Romania a devenit o tara normala!
November 9, 2009 at 6:36 pm
Va fi foarte interesant de urmărit cum vor explica în faţa instanţei cei care l-au dat în judecată pe L. Orban, de ce s-au recunoscut în descrierea sa! În fond, Orban a afirmat: “Eu aş rezuma aşa: cine votează cu Băsescu, alcoolici, ţiganii (…)”. N-a spus că cei care AU VOTAT cu Băsescu, sau că TOŢI CEI CARE VOTEAZĂ CU BĂSESCU sunt alcoolici, ţigani etc.! În orice caz, eu vă doresc “succesuri” în a vă adresa justiţiei, cu sau fără asistenţa lui V. Stoica, plătindu-vă taxele de timbru corespunzătoare! :-)))
November 9, 2009 at 7:36 pm
Asta se vrea o scuza ? Sau ce ? Interesant este ca si electoratul liberal este de aceeasi factura ca si alesii sai. Adevarul este ca cine se aseamana se aduna ! Multumesc de comentariu ! 🙂
November 10, 2009 at 2:28 pm
@A.P. Da-mi macar 3 exemple de liberali din prim planul partidului care nu sunt asociabili cu Orban&co. Enumar cativa dintre ei pentru tine, poate te ajuta cumva: Varujan Vosganian, Alina Gorghiu, Ioan Ghise, Relu Fenechiu, Bogdan Olteanu (pana recent), Calin Popescu Tariceanu, Norica Nicolai, Mihaita Calimente, Teodor Atanasiu, Mariana Campeanu, Puiu Haşotti… chiar si vocalul Mircea Diaconu.
Sorry si eu sunt de factura liberala in convingeri de mult timp. Insa PNL pentru mine este fooaarte departe de valorile liberale adevarate.
November 10, 2009 at 9:29 pm
Eu am convingeri liberale si ma consider un om decent. Am mai spus ca la varful partidului au ajuns niste idioti. Dar unde nu sunt ? PSD ? PD ? UDMR ? Spune-mi tu macar 3 de la varful PD cu care te mandresti si pe care ii girezi cu increderea ta.
November 10, 2009 at 11:50 pm
Capra vecinului ? Aici nu e vorba despre partide, ci despre PNL si alegatorii lui Basescu ! Amestecul problemelor da un compot cu iz de scuza a nesimtitilor, care si-au permis sa jigneasca niste cetateni.
November 11, 2009 at 4:46 am
A.P. repet si eu am convingeri liberale insa asta nu inseamna ca trebuie sa votez orbeste cu oamenii lui Patriciu&co. asa ca raman cu PD si-ti dau si cele 3 nume: Cristi Preda, Sever Voinescu si Monica Macovei. Prin urmare nu ti-a reusit mutarea si sincer mi s-a parut cam necinstita.
November 10, 2009 at 6:41 pm
Eu as adauga ca acets om este rasist…si tiganii sunt cetateni ai acestei tari si desi e adevarat ca multi dintre ei nu sunt tocmai modele in societate, altii traiesc la fel ca si noi, muncesc si-si castiga existenta cinstit, sunt ingrijiti si-si trimit copiii la scoala. Am avut in liceu un coleg tigan cu mult peste nivelul altor colegi care erau romani. Cum sunt oameni cinstiti intre tigani sunt si oameni nenorociti intre romani care fac ce fac unii dintre tigani:fura, se prostitueaza si chiar omoara. Deci trebuie ca societatea sa inceteze sa califice un om dupa nationalitate si sa inceapa sa-l judece dupa actiunile sale. Cand vom invata cu toii sa facem acest lucru vom face un pas inainte spre civilizatie. Se pare ca domnul Orban tocmai a facut unul inapoi…
November 10, 2009 at 11:55 pm
Civilizatie ? Incepand de la tonomatele lui Patriciu, Vantu si Felix si pana la Orban si Antonescu, care mai bine tacea, decat sa o dreaga cum a facut-o…civilizatie inseamna respectul fata de opinia celuilalt si mai ales discutia pe argumente. Cum ele lipsesc…totul a devenit o mare mocirla, in care, daca penalizezi aceste derapaje ti se pun in fata greselile altora, ca si cum ar fi ale tale personal.
Oamenii astia au o problema de caracter, educatie si verticalitate. Unora le place sa traiasca asa…
November 11, 2009 at 7:31 pm
Spui: “Se pare ca domnul Orban tocmai a facut unul inapoi”
GRESIT!
ORBAN ne-a aratat unde se afla!
Daca as accepta afirmatia ta, ar insemna sa accept faptul ca Orban era de fapt spre civilizatie, ceea ce, dupa parerea mea, este FALS!
Orban a fost permanent aici, inspre NONcivilizatie!
PS Domnul e folosit din buna-crestere, nu?
November 11, 2009 at 7:59 pm
Emil…uite ceva nou pe aceasta tema :
http://www.realitatea.net/ludovic-orban–reclamat-la-consiliul-discriminarii-pentru-alcoolicii–prostituatele-si-tiganii-care-l-voteaza-pe-basescu_662042.html
November 10, 2009 at 7:27 pm
Intr-adevar, au vorbit “valorile liberale” din Orban. sau poate ca daca ajunge Crin presedinte, atunci va da o lege conform careia alcoolicii, prostituatele si tiganii sa nu mai aiba drept de vot. Asta e democratia pe care o doriti?
November 10, 2009 at 11:56 pm
Asta este democratia pregatita in laboratoarele GRIVCO de gasca PNLPSDPCUDMR !
November 10, 2009 at 8:13 pm
[…] Numai cǎ, pe aceștia rușinea nu i-a cuprins și iatǎ ce au postat doi dintre ei pe blog: AICI, sau AICI. […]
November 11, 2009 at 7:53 am
Odata cu declaratiile lui Orban lui Crin i s-au spulberat sansele pentru a intra in turul 2.Asa oameni asa partid.In 20 de ani de cand face politica, Crin Antonescu s-a remarcat doar prin chiul si delasare, nu are experienta necesara unei asemenea functii.
November 11, 2009 at 1:38 pm
ma alatur si eu acestei initiative … cum trebuie sa procedez? PNL-ul vorbeste de bun-simt atat timp cat nu respecta drepturile omului…. Oare chiar crede cineva in promisiunile lor micinoase?
November 11, 2009 at 1:50 pm
@amanda&alexa . Mi se pare mult mai grav ce a zis primarul Craiovei de fata cu presedintele decat ce a zis Orban.De 1000 de ori. Adica cine nu gandeste ca voi trebuie sa plece in Bulgaria ? Deportari ? Cine nu e cu noi e impotriva noastra ? Asta e stalinism pur. Ori poate doar prostie ? Pe cand o sa avem semne distinctive cei care nu gandim in cor cu pedeleii ?
November 11, 2009 at 3:13 pm
Primarul Craiovei este un idiot !
Despre gandit in cor….nu avem cum ! PNL canta in corul Grivco laolalta cu Ilici si Felix. Sorry…
November 13, 2009 at 7:15 am
Sunt cam multi idioti de genul astuia mai nou. E chiar ingrijorator. Si cand te gandesti ca un liberal a lansat primul ideea sa cumparam teren in Africa pt. a deporta indezirabilii.
Iar faptul ca PNL canta in corul Grivco e , mai degraba , o lozinca.
November 11, 2009 at 4:38 pm
da, primarul Craiovei este un imbecil insa i-a servit lui Dinescu exact discursul propriu. Dinescu a vrut sa creeze un “moment vesel” pentru rtv si a provocat intentionat ca sa aiba el ce comenta pe post la ceas de seara. a incercat sa-l puna pe Basescu intr-o situatie imposibila: fie ca accepta invitatia lui fie ca o refuza tot el era cel care pierdea partida. asa ca nu stiu ce sa aleg intre gestul parsiv al lui Dinescu si prostia primarului!
November 13, 2009 at 7:11 am
Dinescu e un fel de clown dar nu e prost. Ce ar fi putut spune la un miting unde erau doar sustinatori ai lui Basescu ? Probabil ca ar fi fost fluierat daca ar fi sarit calul. Eu – daca eram in locul lui Base -ii dadeam microfonul.
November 13, 2009 at 1:11 pm
@ A.P. Eu nu am spus ca Dinescu e prost, dimpotriva, a fost suficient de parsiv incat sa-l puna pe presedinte intr-o situatie fara iesire… Insa ce s-ar fi putut spune despre Basescu daca l-ar fi tolerat si i-ar fi dat microfonul? Pai in seara respectiva, in buna traditie a tonomatelor, titlurile ar fi titrat “Basescu ii ciuguleste din mana lui Dinescu” “Basescu nu are coloana vertebrala” “Basescu se milogeste la “intelectuali” sa vina din nou alaturi de el” “Basescu il iarta pe Mircea Dinescu din cauza ca e disperat fiindca nu mai are sustinatori” “Basescu e atat de ipocrit incat, daca interesul i-o cere, il iarta si pe cel care l-a injurat seara de seara la TV”, etc. etc.
November 11, 2009 at 2:42 pm
mai daca vreti sa traiti ca oamenii civilizati lsati-l pe basescu ca nu avem nici o nadejde din partea lui
November 11, 2009 at 3:15 pm
Unde sa il lasam Denissa draga ? Si ce ne propui ? PNL la pachet cu Patriciu, Ilici si Felix ? Nici macar nu e buna de banc chestia asta. Las-o balta ! Pe blogul asta nu merge campania ta.
November 11, 2009 at 3:13 pm
este o nedreptate in ceea ce priveste afirmatia sa..atata timp cat presedintele a vrut sa legalizeze prostitutia si drogurile e si normal sa se comenteze pe acest subiect!
November 11, 2009 at 3:16 pm
Zau ? Asa ai inteles tu ? Ai o problema de intelegere, ori a limbii romane, ori a sensului lucrurilor. Nu mai insista cu tampeniile. Nu digeram asa ceva.