MASTURBAREA ESTE LEGALA?
Azi, ieri si alaltaieri, de fapt in fiecare zi, ma masturbez singur in casa, pana imi pierd mintile. Am 17 ani, bube pe fata si nici o fata nu se uita la mine. Cu tata n-am curaj sa vorbesc, m-ar plesni de nu m-as vedea! Mamei…ce sa-i mai zic, saraca, si asa are destule pe cap.
Colegi de-ai mei umbla cu vagaboande mai mari ca ei. Unul a fost si bolnav. Ceva cu cruci in sange. Zice ca a luat antibiotice, dar noi stim ca nu s-a vindecat. Cu colegele mele de clasa nu pot sa merg, cica au facut educatie sexuala cu mamele, la scoala ne-au venit pliante, au inteles ca e primejdios sa faci sex cand esti minor, neprotejat, cu parteneri alesi aiurea.
Si eu ce ma fac? Ma masturbez, cu gandul la goeleta Dunarea, dar am in fata ochilor doar bricul Mircea…
Am reviste, filme, sunt dotat! O fi pacat sa te masturbezi? Nu l-am intrebat pe preot. Nici n-am curaj sa spun cuiva… Fac bube pe fata, stau si ma uit la filme, citesc reviste, imi curg balele…
Noaptea am polutii, mama s-a prins, dar ce sa faca? Toata lumea tace, desi cred ca si tata stie. Nimeni din casa insa, nu discuta subiectul asta. E tabu.
Tata s-o fi masturbat si el? Dar bunicul? Sau numai generatia mea e asa de pacatoasa?
E legal, sau ilegal?
E pacat sau nu-i pacat?
Si eu, eu ce ma fac?
Explore posts in the same categories: sindromul melcilorThis entry was posted on September 23, 2009 at 11:34 am and is filed under sindromul melcilor. You can subscribe via RSS 2.0 feed to this post's comments.
Tags: biserica, generatie, lege, masturbare, pacat, red tube, redtube, sex, spam, tineri, trafic
You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.
September 23, 2009 at 11:58 am
e legal, so..don’t worry..be happy π
September 23, 2009 at 12:04 pm
Puschea pe limba fato, romanul verde nascut (nu facut) crestin ortodox nu face asa chestii de ocara.
Daca n-ai vazut iti recomand un film extraordinar, cel mai fain din ultima vreme: “Worlds greatest dad”.N-am vazut critica mai dura la adresa fariseismului si superficialitatii ca asta de mult, mult timp.
September 23, 2009 at 1:20 pm
Pai daca nu se pot duce la prostituate de meserie, sa-si rezolve problemele presante, ce sa faca? Bricul Mircea. Asta fac. Toata lumea stie, dar ocoleste subiectul. De fapt, tu stii mai bine ca mine.
Adica e mai sanatos sa te masturbezi, decat legalizarea prostitutiei, cu muieri nimfomane, carora le PLACE meseria asta, care sa fie monitorizate dpdv medical, sa platesca taxe la stat???
Nu mai spun, iar zic ca tu stii mai bine, cate porcarii fac baietii in spatele blocurilor, da? Nu e cazul sa enumar aici, dar si la oras si MAI ALES LA TARA, PRIN PORUMB, se fac porcarii DE 1000 DE ORI MAI MARI DECAT LEGALIZAREA PROSTITUTIEI.
September 23, 2009 at 6:45 pm
Imi amintesc ca am citit si am vazut filme ca pe vremuri chiar tatii isi duceau feciorii loviti de acnee si plini de hormoni la Crucea de Piatra ca sa fie initiati de o fata de meserie. Era chiar o traditie si – mai mult – o obligatie ca tatal sa mearga cu feciorul la bordel. Dar erau alte vremuri.
September 23, 2009 at 7:07 pm
Alte vremuri ? Citez cuvintele marelui fizician Louis De Broglie referindu-se la Galileo: βA fost constrans printr-o nedreapta condamnare sa-Εi renege ideile; a murit batran, bolnav si orb intr-o singuratate aproape completa, incarcerat in mica sa vila din Arcetri. Efortul si sacrificiul sau ne apar azi ca simbolul emotionant al dureroasei naΕteri a stiintei moderne.β
Cum am evoluat ?
September 23, 2009 at 7:54 pm
Dana, spuneam mai jos despre biserica. Ai dreptate, este o meserie veche de cand lumea. Ea se practica, fie ca vedem, fie ca NE FACEM CA NU VEDEM.
Faptul ca noi avem ochelari de cal, nu impiedica pe unele femei sa se prostitueze.
Biserica ar trebui sa stie mai bine, ca a face comert in curtea unei biserici, este pacatul pt care Isus a daramat tarabele celor de la templu.
Biserica ar trebui sa stie, ca mai mare pacat decat prostitutia, a fost FALSIFICAREA DOCTRINEI CRESTINE, a Bibliei in sine.
Biserica ar trebui sa stie ca NEIMPLICAREA IN VIATA SOCIALA a statului CARE O INTRETINE FINANCIAR, si din care face parte, este un pacat mai mare.
Stiam ca subiectul acesta va starni multe furori, multi frustrati vor intoarce ochii de la adevar, din IPOCRIZIE, falsa pudoare, falsa morala.
Moral este sa cunosti problema si sa incerci sa o rezolvi CU CAT MAI PUTINE PIERDERI. Adica EFICIENT, pentru societatea pe care o administrezi.
Societatea noastra insa, aflata in copilaria ei, fara maturitatea necesara RECUNOASTERII problemelor, nu va accepta usor asemenea realitati.
Cu cat trece timpul insa, lucrurile se vor agrava.
September 23, 2009 at 6:52 pm
Pacat ca ironia ta amara despre o societate bolnava si perversa a fost privita de unii ca un atac la bunele moravuri. Ar trebui sa explici ce-ai vrut cu articolul asta Ceaikovski, fiindca lumea are o problema de interpretare.
September 23, 2009 at 7:41 pm
Se vede treaba ca cei de aici de pe blog, au inteles EXACT ce am vrut sa spun.
Cei care nu au inteles, sa mai gandeasca o data, daca au timp si chef.
Asa cum spune AP mai onest era pe timpuri, cand lucrurile UMANE, REALE se rezolvau fara atata fanfaronada, fara atata ipocrizie (cum bine spune Psi).
Un raport atat de bine documentat, cum este cel facut de sociologii din comisia de la Cotroceni) ar trebui sa dea de gandit sub mai multe aspecte:
1. Primul ar fi cel precizat de Psi, al ipocriziei, al ignorantei, in care ne balacim. Nerecunoasterea problemelor care exista intr-o societate nu duce la rezolvarea lor, ci, dimpotriva, la adancirea lor.
2. Al doilea, ar fi ca scoatem din context o multime de fapte, conexe, si aducem in prim plan doar ce “da bine” sau ce place “vulgului”.
Sa ma explic: un raport demografic, facut de sociologi din mai multe tari (si continente), acum 10 ani, a explicat ca in maxim 10 ani, omenirea va ajunge in criza.
Pe un simplu motiv: cel de descrestere demografica, sau daca vreti sa fiu in ton cu moda, de crestere negativa.
Precizau in raport, ca la un cuplu, cresterea demografica ar trebuisa fie de 2,1; iar in SUA aceasta crestere era de doar 0,65 de cuplu.
Oamenii aceia, foarte documentati de altfel, au explicat, ca oricate artificii ar fi facut guvernele si marii industriasi, DACA NU SUNT OAMENI CARE SA CONSUME, peste 10 ani, va fi criza!
Asta deja s-a intamplat, am vazut-o, o traim.
Daca cine trebuia ar fi luat in serios raportul, acum 10 ani, lucrurile ar fi stat altfel.
Sa revin la oile noastre.
Toata lumea s-a pus de-a-ndoaselea, la acest raport, si au scos din context doar ce s-a scris (rece si impersonal) despre droguri si prostitutie.
Bine.
Problematica consumului de droguri este extrem de serioasa.
In Olanda, s-a ajuns la acceptarea unui anume fel de drog (drog usor, care nu creeaza dependenta) intr-o anumita cantitate. Acest drog se elibereaza DOAR PRIN RETELELE DE FARMACII, si doar pe reteta.
Medicul de familie CUNOASTE NUMELE CELUI caruia ii da reteta, are O LISTA CU CONSUMATORII, statul stie EXACT CATI CONSUMATORI SUNT, ii monitorizeaza dpdv medical, etc.
Cand guvernul Olandez a constatat ca NU ARE SOLUTII PENTRU STOPAREA CONSUMULUI DE DROGURI, a luat masura CUNOASTERII NUMARULUI DE CONSUMATORI SI DE MONITORIZARE A ACESTORA.
In ceea ce priveste prostitutia, aidoma. Daca nu se legalizeaza, inseamna ca nu avem prostituate? Ca nu exista prostitutie?
Daca nu mergi la doctor, inseamna ca nu esti bolnav?
Legalizarea prostitutiei ar duce la multe beneficii. Ceea ce am scris mai sus este unul din beneficii.
I se pare cuiva mai MORAL DECAT LEGALIZAREA PROSTITUTIEI, MASTURBAREA? Sau VIOLUL? Sau ADULTERUL?
Femeile din vestul Europei, nu sunt nemultumite daca sotul lor merge la prostituate (doar daca o face prea des, si asta deoarece devine o problema FINANCIARA), ci daca comite adulter!!
A facut biserica o ierarhizare a PACATELOR? E mai grav sa ajunga un tanar la suicid, sau la masturbare, sau la sex oral in spatele blocului, decat sa mearga la crucea de piatra?
September 24, 2009 at 4:42 am
Ceea ce e mai haios, e faptul ca “scandalul” e declansat pe afirmatii care nu exista in acel raport. Pe distorsionarea de la bun inceput a mesajului.
Pentru “legalizarea” prostitutiei ar trebui sa ne pronuntam toti cei care dorim ca acest etern fenomen sa fie unul mai septic (de dragul copiilor sau fratilor sau tatilor sau barbatilor nostri si ca sa nu fiu acuzata de discriminare si de echivalentele lor feminine, pentru ca pot fi direct sau indirect afectate). Practic, e o problema de sanatate publica, nu una de morala.
In ce priveste consumul de droguri, poate e mai bine sa luam modelul tarilor care au ceva rezultate cu asta. Om fi noi romani verzi, dar tot oameni suntem si ce e valabil pentru un om la Londra e valabil si la Calcuta.
Opiul, opioidele, nu au incetat sa fie folosite in medicina niciodata.
September 23, 2009 at 7:31 pm
Stii cum e: mai grav e atunci cand ai o gagica misto si tot te masturbezi!
SI sa mai ai si o amanta π
September 23, 2009 at 7:34 pm
Bine ai venit son of alerik ! π
September 23, 2009 at 7:51 pm
esti totala,Alexa.Sa fiu sincer,la inceputurile lui Leo al meu l-am luat de mana si l-am dus la o frumoasa verificata si testata in prealabil (am fost si sunt un tata gata sa se sacrifice pentru fiul lui).A fost si o doza de calcul egoist ,ma gandeam ca atunci cand voi fi mos se va revansa si ma va duce el la fete.Ontopic acum ,prostitutia exista, legiferarea ei este benefica pentru fete,clienti si societate fie si pentru faptul ca presupune control medical riguros.
September 23, 2009 at 7:56 pm
Mihai, n-o incriminati pe Alexa.
Nu este ea autoarea grozaveniei, care a ORIPILAT fetze simandicoase.
September 23, 2009 at 8:05 pm
Mihai, asta e ca aia cu mortu-i vinovat ! Ceaika scrie, Alexa plateste. π M-am obisnuit…
O sa scriu un articol apropo de tabuuri.
September 23, 2009 at 8:30 pm
ceaikovski, am vazut postarea ta insa nu am avut timp mai devreme sa comentez. si eu sunt de parere ca nu este cazul sa ne mai ascundem dupe use. imi aduc aminte de o cucoana care a venit si si-a dezvelit sanii in parc in constanta, doar doar si-o gasi clientela. pe tanti asta vreau sa o vaz curand la bordel, intr-un loc bine delimitat, cu felinar rosu si cu aparat de taxare. wishful thinking, huh?
September 23, 2009 at 8:46 pm
Buna amanda!
Intr-o economie “crizata”, in care toata lumea critica “munca la negru”, de ce sa lasam prostituatele “neimpozitate”?
Munca-i munca. Sunt acuzati zidarii si zugravii ca fac munca la negru. Prostituatele sunt o categorie de elita? Ele nu trebuie sa contribuie la bugetul tarii unde isi duc viata?
Gluma-i gluma, dar asta e chiar serios…
September 23, 2009 at 8:54 pm
da, si eu sunt la fel de serioasa. si ma scot din sarite domnii popi care isi agita lancea bigotismului ori de cate ori vine vorba de suject. de fapt, daca stau sa ma gandesc ii inteleg intr-un fel… si ei fac munca la negru si ei iau bani tot pe activitate orala prestata, un soi de prostitutie intelectuala, nu? le-o fi teama ca o sa vina si timpul lor…?
September 23, 2009 at 9:18 pm
Amanda, vremea in care biserica va plati IMPOZITE STATULUI nu este departe. Ai dreptate. Munca-i munca…
Vanzarea imaginii lui Dumnezeu este IMORALA dupa parerea mea. Dar ei o practica de mii de ani, fara scrupule, judecand pe altii, care in loc de imagine, vand placere trupeasca.
Dumnezeu este al nostru, al tuturor; nimeni nu are nevoie de biserica sau de preoti ca sa vorbeasca cu D-zeu, si nici ca sa se roage. Ruga nu este un text standardizat, sablon. Ea trebuie sa vina din suflet. Ori, atunci cand faci comert si aduci plusvaloare, e clar ca nu este o activitate non-profit, deci trebuie musai sa platesti impozit.
Biserica se opune in general la orice, ca sa-si justifice banii primit de la bugetul de stat: “uite, facem si noi ceva de banii astia; ne opunem”. Cam asa vad eu implicarea lor.
September 23, 2009 at 9:41 pm
sunt perfect de acord, se pare ca reprezentam acelasi model de credincios. insa eu nu am nicio mila pentru o biserica ce sta cu capul in pamant ca strutul cand vine vorba de inundatii, pentru o biserica ce te lasa neingropat doar fiindca nu ai platit taxa anuala, etc. ei nu sunt in stare sa ajute, ei apar numai cand le convine… π¦
September 24, 2009 at 7:43 am
Amanda,
Chiar daca nu arat cat de mult imi place ce scrii (nu sunt obisnuit cu laudele) am fost placut surprins de delicioasele tale scrieri, afirmatii.
Le zici bine.
September 24, 2009 at 7:37 am
Pentru analizaexistentiala
Acel raport este unul impersonal, face o analiza (ca de altfel IN FIECARE AN) rece a societatii la un moment dat.
Datele de care se folosesc membrii comisiei sunt DATE STATISTICE. Nimic nu este subiectiv in acel raport.
El este doar o POZA.
Daca unii distorsioneaza realitatea evidenta pot falsifica si poze, e problema lor. Societatea NU ARE VOIE sa se lase pacalita, deoarece aceste realitati FAC DEJA PARTE DIN VIATA NOASTRA. Ele exista, iar noi trebuie doar sa le acceptam, apoi sa le rezolvam.