Bine v-am gasit !

Am venit din Bucovina, obositi dupa 7 ore de condus. Zilele acestea va voi povesti ce am vazut, aflat, discutat cu oamenii din zona aceea a Romaniei noastre. Sa ne auzim cu bine!

Explore posts in the same categories: ceata lui pitzigoi - intre noi

13 Comments on “Bine v-am gasit !”

  1. blue2403 Says:

    Bucovina, frumoasă zonă …

  2. blue2403 Says:

    Scuze, am postat fără să vreau, doream să mai spun şi că pe acolo din câte ştiu mâncarea e de mare excepţie …

  3. Laura Says:

    Bine ai venit ! Cred ca gazda noastra se intoarce curand cu vesti proaspete si puteri inzecite de pe meleaguri indepartate rau…Gemeni nu mai sunt, ultimul Kennedy a fost inmormantat, iar USA are un presedinte de culoare…asa ca se intoarce sigur !

  4. blue2403 Says:

    Săr’mâna Laura, mulţam de bunvenit, dar am mai fost pe aici…
    Cam sinistră chestia cu gemenii… iubitoare cum e gazda e motoare puternice, poate, dacă aminteai chestia cu treceri la nivel cu cale ferată… :oups: (Doamne Ferşte…).
    Uite că acum am intrat pe chestii filozofice de genul:
    “Stai încurcat şi te gândeşti,
    Cum e mai bine s-o mierleşti,
    De-un tren nervos să fii lovit,
    Ori de Gemenaşi zdrobit?” 😀

    • Laura Says:

      Eu ii uram lui Ceaikovski, dar daca ai raspuns tu sa fie si pentru tine valabil. Sper ca nu apartii zodiei gemenilor…:)

      • blue2403 Says:

        Nţţţ, sunt berbec, sunr frumos, sunt sexy, sunt educat, sunt inteligent, sunt bun la suflet ca pita caldă şi mai ales, incredibil de modest … ca tot ardeleanu’…
        P.S. Unde am mai văzut acest nick-name? 😀

  5. ceaikovski Says:

    Multumesc de binete!
    Sper sa nu va enervez prea tare cu postarile mele…
    Iar daca se va intampla, totusi sa o dau in bara, accept criticile constructive.

    • Laura Says:

      Stai linistit, ca si noi suntem intr-un experiment cu blogul. Acum invatam ce si cum. Critica e constructiva, nu distructiva asa ca…merge…

    • blue2403 Says:

      Dacă tot mulţumeşti pentru bineţe, zic şi eu ca omul educat: Bun venit!
      Bucurie am cănd văd oameni cunoscuţi (chiar dacă prin asta se înţeleg oameni cărora le-am admirat în tăcere creieraşul pentru ceea ce e capabil să scoată)
      Cât despre datul în bară, va trebui să stai la coadă…
      ¤¤¤ Laura ¤¤¤ Iar mă bag ca musca în … halviţă, cred că cine a inventat blogurile astea de pe WordPress a făcut-o cu intenţia vădită să ne toace nervii …:(

  6. alexa Says:

    @ Ceaikovski
    Bine ai venit printre noi ! 🙂

  7. Blue2403 Says:

    Ia să vedem acum …

  8. ceaikovski Says:

    Nick-name-ul este acelasi. Nu-l schimb pentru nimic in lume!
    Imi vreau si poza aici, sper sa ma ajute gazda sa mi-o aduc…

    Pt. Blue: mancarea imi place mai mult in harghita. Deh, ADN-ul meu secuiesc, probabil…

    Pt Laura: si eu am inteles ca i-ai urat bine a venit lui Blue.
    Ca ne-am lamurit, e bine. Aici e mult mai bine. In alte parti nu prea mai pot intra…am probleme cu stomacul…Iar emetiralul nu mai are efect:)

  9. blue2403 Says:

    ceaikovski – 8:22 pm
    …………………
    Pt. Blue: mancarea imi place mai mult in harghita. Deh, ADN-ul meu secuiesc, probabil…
    ……………..
    ==========================
    Mâncare puternică, dătătoare de energie … poate de-aia sângele fierbe al naibii în vene şi … ADN-ul şi … linguriţele de miere 😉 sunt înnebunitor de dulci pe acolo… 😀


Leave a Reply

